Amen shiiit assså!

OMG OMG OMG, ni kommer aldrig tro vad jag fick reda på idag!! Allvarligt, ni skulle inte kunna gissa.
Jag fick i alla fall reda på att Kenzas, ni vet vem Kenza är va... Eller? Om jag inte minns fel så har hon en blogg och ett par jätta stora läppar. I alla fall hennes kusin går i min klass! Jag vet därimot inte vem denna kusin skulle vara och vi är ju en stor klass på 15 personer så det kan bli lite svårt det här! Men jag lovar, för eran skull! Bara för eran skull ska jag ta reda på vem den skyldiga är!

Jag avslutar alltså detta inlägg med: Fortsättning följer!

jofama by kenza


Kommentarer
Postat av: Foofie

Hur vet du att Kenzas kusin går i din klass om du inte ens vet vem Kenzas kusin är? Vem bryr sig anyway...

2010-01-21 @ 07:21:28
URL: http://foofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0