Hiss & Diss


1. Män i shorts!
Det första jag vill hissa är män i shorts, varför? Jo för att det är kallt ute och det är fint med män i shorts då... Och väldigt sällsynt!
MÄN TA FRAM SHORTSEN NÅGRA MÅNADER TIDIGARE IÅR, CAUSE THATS WHATS HOT RIGHT NOW!


2. Djungeln
Ännu en sak som bara ploppa upp i huvudet på mig! Djungel är ett härligt ställe, det har jag lärt mig frå djungel boken, you know disney filmen! (Det är en riktig höjdare, en film jag rekomenderar!)


3. Skinnhandskar
Ja, jag vet... Ni tycker att det är konstigt att jag är vegan och gillar att kolla på kött och ha på mig skinnhandskar men ni kan inte säga nej tack till ett par lagomt fräna och helt äkta skinnhandskar till våren. So Gullis style!







1. Robert Pattinson
Är det bara jag som stör mig på att hans öron sitter nån centimeter för långt ner? Hur kan någon säga att han är snygg efter att ha sett denna bild på hans öra? Nej världen nu räcker det! Det är inte rätt att älska en människa med sånna öron (och då nämer jag inte ens hans, sakta med särkert, växande ölmage!).


2. Lacktights
För det första, det ska vara skinn inte lack. För det andra, hallåh? FJORTISVARNING! Tillsist, för det tredje, jag lovar att Robert Pattinson äger ett par!

3. Harry Potters ärr!
Jag fattar inte varför han inte bara sökte skadestånd, när han blev lite äldre det vill säga! Han hade lungt fått så mycket att han hade kunnat ta bort det? Vad tänker människor med, han ser inte farligare ut och han blir långt i från sexigare. Skadestånd till Harry Potter, det är det enda jag säger!


Och så måste jag lägga till...
4. Marievet och alla andra lama vita bloggar utan karaktär!


Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: tycker jag med :)

2010-01-21 @ 17:37:44
URL: http://emmyni.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Tänk på robert pattinson i lacktightsen dansades runt viftandes met sitt armhår. SEXY MAMA!

2010-01-21 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0