Nu är jag här med en glans som ingen trodde fanns

Hej alla super grymma bloggläsare, Gullis här! :)
Här i första inlägget tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag tycker om Barbie, tycker inte särskillt mycket om att surfa... På vattnet asså! Jag tycker även om historia, särskillt andra världskriget. Det är något jag har forskat mycket om och vet ni en sak, helt ärligt nu... Jag tror att Hitler var en psykopat :o, tror inte ni de?!
En annan sak jag gillar är att googla på söta djur, och maträtter med söta djur i dom! Visserligen är jag vegan men kött är nog det vackraste jag vet.

Ser ni hur köttet omfamnar osten så mjukt! OMG jag döööör!

(Kolla här för fler vackra maträtter:
http://www.kokaihop.se/home?id=577171&tab=tab2&extranav=groups&groupId=2850736)

Det här var ialla fall mitt första inlägg, hoppas ni tycker om det och min personlighet!!
See u later ALIGATER!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju sjuk i huvet!!

2010-01-19 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0