Hiss & Diss

Okej nu ska jag hissa & dissa Mario-karaktärer!! Sååå sött spel men det finns ju karaktärer som stör mig så himla mycket! Men vi börjar med MY FAVORITES:

 

Yoshi

himla söt och duktig. Vill ha en ödla när jag ser honom, en ödla med skor!! OMG vad sött!

 

Peach

Asso, hon är ju bara bäst!!! Hon påminner mest om Barbie vilket jag gillar. SO GULLIS-STYLE! Trist bara att hon har haft SAMMA KLÄNNING i typ tjugo år, hon är ju prinsessa, hon borde ha råd med att byta liksom...Barbie har ju haft typ 150 olika jobb, Peach borde lära av henne! Prinsessa liksom vad är det för yrke?! Det är moderna tider! Men hon är ändå en av de bästa!!!

 

 




Okej nu ska vi dissa dem sämsta:

 

Luigi

Ärligt, sluta tro att du är känd bara för att din bror är det!!! Och han har fan problem med lederna, är ju helt sladdrig och utan balans. Sämst helt enkelt!!

 

Toad

Jag blir arg när jag ser hans larviga väst och hans fula svamphatt!!! Vem tror han att han är liksom?

 

Wario

Kolla på honom!! Har bytt namn för att likna Mario mer, hur patetiskt är inte det?! Att han är elak ser man ju direkt. Han har alla fall raka och jämna tänder, det är väl det enda bra man kan säga om honom!!



Okej det var allt bloggar snart igen!!!
<3


Kommentarer
Postat av: anonym

asså gud du borde ta en kurs om mario-karaktärerna, för det första så är yoshi en dinousarie och ingen ödla, halllååååå!!! och för det andra, wario är mario när han blir arg. han förvandlas. daaaa

2010-01-25 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0