HISS & DISS!

Gullis!

Om det är någon som färtjänar att hissas idag är det jag! Jag hatar inte Kerstin och jag accepterar Olas beteende! Jag är väldigt bra!


Flashiga discodräkter!
Dom är lite som påvens hatt, pampiga och fräna, bara det att man dansar i dom!

(Jag vill tacka mupparna för bilden och säga till alla där ute, man blir inte snyggare bara för att man är vältränad!!)


Eminem!




Kattmat som ser ut som naturgodis!
Euuw ... Hur skulle jag kunna veta att det var kattmat när det låg i en påse där det stog en massa vitaminer och smaker på? Känner mig helt klart lurad och tycker att företaget har ett ansvar att tydligt visa att det är djurföda!

(Det enda jag ser är att det är för vuxna och att det innehåller grönsaker, bra vitaminer! Varför döper dom det inte bara till KATTMAT, svårare än så är det inte!)


Avatar!
Blåa människor som försöker stoppa människor från att ta ett par stenar! Jag menar kom igen! Min bror tjänar mer än vad dom där stenarna är värda tillsammans och det enda han gör är att åka runt i sin fula röda volvo hela dagarna och försöka sälja sina hemgjorda familjespel!


Paow & Amir vänner igen!
Paow är för smal för amir och hon handlar öppet på GinaTricot... Amir bara sjunker och sjunker i mina ögon. Vad kommer komma här näst? Att han inte ens är bög? Vart är världen påväg?

(bild tagen från paow.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0