Hiss&Diss

 

 

Knight Rider!
Superbra serie, David Hasselhoff (<3<3<3) är en så bra skådis!!
Fin frisyr och härlig boho-chic stil!
Kul idé med en pratande bil liksom, man blir inte ensam när man kör!!



Påvens hatt!

Den är stor! Den är fin! Den är guldig! Den är in-your-face!

SO GULLIS-STYLE!!






KISSIE SKA BYTA HÅRFÄRG!
Herregud hon som har så fint barbie-vitt hår!!
Hon får inte byta
!
Här kan ni själva läsa om hennes hemska beslut: http://www.kissies.se/?p=3203

Astrid Lindgren
När jag var liten var jag på en högläsning av henne och hon pratade jättelångsamt som om hon trodde vi var dumma i huvudet bara för att vi var barn eller något!
DÅLIG STIL, ASTRID!


"I don't give a damn.."


Kommentarer
Postat av: gullissssssssssss lover 2.0!!!!

David Hasselhof i mitt hjärta <3<3<3

2010-01-26 @ 11:34:59
Postat av: gullis looooooooover!!

david hasselhoff i mitt hjärta<3<3<3<3

2010-01-26 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0