Mina bästa filmer!!!

Hej!! Nu ska jag skriva om mina bästa filmer! Här kommer den ULTIMATA LISTAN!

Rocky 3: Det är ju den med den svenska blondinen som ska slåss mot Rocky och ryssen är jätte stark men jag tror inte han kan vara så stark egentligen! Jag har kollat upp hans styrka och så stark kan ingen vara. Hans fru tycker inte han ska det. Det bästa är när han tränar i Ryssland i snön och inte har några träningssaker men hans motståndare har ett jättefint gym! Det blir typ rik mot fattig.

100 av 5 GULLIZZAR!




 

Sen tycker jag om Titanic. SJUKT sorgligt när båten går sönder! Och så spelar dem så fint när alla dör. Taskigt när Jack inte får gå i kyrkan på båten, asså, gud gillar väl typ alla eller?! När Rose säger: "I'd rather be his whore then your wife!" OH SNAP LIKSOM VILKEN DIZZ!!!!!

6 av 5 GULLIZZAR!


Bloggar snart igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0