Veckans hemlis

Asså nu ska jag  berätta en jobbig grej för er mina kära bloggläsare. Jag måste verkligen lätta mitt hjärta! Okej, så här ligger det till: Min bror är en himla snäll kille men nu har jag hört några rykten och i morse kom på att det var sant, att han ritar egna Uno-kort och säljer svart!!!
Det här känns väldigt jobbigt, min egna bror lurar Uno-spelare över hela världen. Det började med ett chipat Wii och  sen gick det bara utför med att rita egna monopol och fia-spel men med Uno-bluffen har han helt klart gått för långt!!! Jag ber om ursäkt till alla som nu kanske råkat köpt något av dessa föremål! Som sagt var, jag ber om ursäkt, förlåt! :(


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar : Tack så mycket :)

2010-01-22 @ 13:52:53
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en trevlig kväll! =)

2010-01-22 @ 18:22:52
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: ma ma ma maa

azzå huuur kan man göra något sådant??! UNO kort är heliga saker för mig och jag känner mig lurad och sårad på ett väldigt djupt plan. jag vet inte hur jag ska kunna fortsätta att leva med vetskapen om att din bror sårar ovetande människor!!!

2010-01-23 @ 11:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0